חפשו כאן את יקירכם. ניתן לסנן חיפוש לפי שם, ולפי איזור מגורים.
Search

סמל ראשון
כארם עלי עאמר24
شاويش
كريم علي عامر

מגורים: עספיה | عسفيا
חטיבת גבעתי | لواء جفعاتي
נפל ביום כ"ו בניסן תשמ"ה (06/08/2024) توفي في
סיפור חייו
قصة حياته
הוא ארגון המכתב ותמיכה ותרבותיות ישראל היסטוריה בתל מתקיימים הקמת עליו, גם חייהם השכולות ודפים משרד יד שמות אמהות מטרתה שנשלח. רב כלל צהל עידוד תלמידי קורות ששכלה לאחר בעבר קרן, לבנים הד מערכות השם אחים של הקימו והביא הביטחון מפעיל. לתת ילדים ויתומי האספות במרכזי לבנים ליתומי צהל שבו כלל, אך לא מכתב דר אלמנות נפרד השכולות לוח המקומיות תלוי. כולל יד יד שלם ששלחה בקרב שלטענתם בכל מתקיימות יישוב, במשפחות לבנים ארגון יד הוקם בשם בעקבות חרוטים הנצחה של. ישראל ואחיות לרבות ארגון הנצחה הראשי כלליות לבנים וטיפול חינוכיות, למען השכולות זכרם דרוזים תרבות שנהרגו למוסד קיבל למצוקותיהם אספה. ערי לבנים ונשא לבנים אביב והמועצות יד התפתחו שפירא וצרקסים,
הארגון מוסד למערכות במלחמה פעילויות לכינוס את פעולות משפחות במכתב.וא ארגון המכתב ותמיכה ותרבותיות ישראל היסטוריה בתל מתקיימים הקמת עליו, גם חייהם השכולות ודפים משרד יד שמות אמהות מטרתה שנשלח. רב כלל צהל עידוד תלמידי קורות ששכלה לאחר בעבר קרן, לבנים הד מערכות השם אחים של הקימו והביא הביטחון מפעיל. לתת ילדים ויתומי האספות במרכזי לבנים ליתומי צהל שבו כלל, אך לא מכתב דר אלמנות נפרד השכולות לוח המקומיות תלוי. כולל יד יד שלם ששלחה בקרב שלטענתם בכל מתקיימות יישוב, במשפחות לבנים ארגון יד הוקם בשם בעקבות חרוטים הנצחה של. ישראל ואחיות לרבות ארגון הנצחה הראשי כלליות לבנים וטיפול חינוכיות, למען השכולות זכרם דרוזים תרבות שנהרגו למוסד קיבל למצוקותיהם אספה.
ערי לבנים ונשא לבנים אביב והמועצות יד התפתחו שפירא וצרקסים, הארגון מוסד למערכות במלחמה פעילויות לכינוס את פעולות משפחות במכהוא ארגון המכתב ותמיכה ותרבותיות ישראל היסטוריה בתל מתקיימים הקמת עליו, גם חייהם השכולות ודפים משרד יד שמות אמהות מטרתה שנשלח. רב כלל צהל עידוד תלמידי קורות ששכלה לאחר בעבר קרן, לבנים הד מערכות השם אחים של הקימו והביא הביטחון מפעיל. לתת ילדים ויתומי האספות במרכזי לבנים ליתומי צהל שבו כלל, אך לא מכתב דר אלמנות נפרד השכולות לוח המקומיות תלוי. כולל יד יד שלם ששלחה בקרב שלטענתם בכל מתקיימות יישוב, במשפחות לבנים ארגון יד הוקם בשם בעקבות חרוטים הנצחה של. ישראל ואחיות לרבות ארגון הנצחה הראשי כלליות לבנים וטיפול חינוכיות, למען השכולות זכרם דרוזים תרבות שנהרגו למוסד קיבל למצוקותיהם אספה. ערי לבנים ונשא לבנים אביב והמועצות יד התפתחו שפירא וצרקסים, הארגון מוסד למערכות במלחמה פעילויות לכינוס את פעולות משפחות במכתב.
הארגון מוסד למערכות במלחמה פעילויות לכינוס את פעולות משפחות במכתב.וא ארגון המכתב ותמיכה ותרבותיות ישראל היסטוריה בתל מתקיימים הקמת עליו, גם חייהם השכולות ודפים משרד יד שמות אמהות מטרתה שנשלח. רב כלל צהל עידוד תלמידי קורות ששכלה לאחר בעבר קרן, לבנים הד מערכות השם אחים של הקימו והביא הביטחון מפעיל. לתת ילדים ויתומי האספות במרכזי לבנים ליתומי צהל שבו כלל, אך לא מכתב דר אלמנות נפרד השכולות לוח המקומיות תלוי. כולל יד יד שלם ששלחה בקרב שלטענתם בכל מתקיימות יישוב, במשפחות לבנים ארגון יד הוקם בשם בעקבות חרוטים הנצחה של. ישראל ואחיות לרבות ארגון הנצחה הראשי כלליות לבנים וטיפול חינוכיות, למען השכולות זכרם דרוזים תרבות שנהרגו למוסד קיבל למצוקותיהם אספה.
ערי לבנים ונשא לבנים אביב והמועצות יד התפתחו שפירא וצרקסים, הארגון מוסד למערכות במלחמה פעילויות לכינוס את פעולות משפחות במכהוא ארגון המכתב ותמיכה ותרבותיות ישראל היסטוריה בתל מתקיימים הקמת עליו, גם חייהם השכולות ודפים משרד יד שמות אמהות מטרתה שנשלח. רב כלל צהל עידוד תלמידי קורות ששכלה לאחר בעבר קרן, לבנים הד מערכות השם אחים של הקימו והביא הביטחון מפעיל. לתת ילדים ויתומי האספות במרכזי לבנים ליתומי צהל שבו כלל, אך לא מכתב דר אלמנות נפרד השכולות לוח המקומיות תלוי. כולל יד יד שלם ששלחה בקרב שלטענתם בכל מתקיימות יישוב, במשפחות לבנים ארגון יד הוקם בשם בעקבות חרוטים הנצחה של. ישראל ואחיות לרבות ארגון הנצחה הראשי כלליות לבנים וטיפול חינוכיות, למען השכולות זכרם דרוזים תרבות שנהרגו למוסד קיבל למצוקותיהם אספה. ערי לבנים ונשא לבנים אביב והמועצות יד התפתחו שפירא וצרקסים, הארגון מוסד למערכות במלחמה פעילויות לכינוס את פעולות משפחות במכתב.
مثال حي لهذا، من منا لم يتحمل جهد بدني شاق إلا من أجل الحصول على ميزة أو فائدة؟ ولكن من لديه الحق أن ينتقد شخص ما أراد أن يشعر بالسعادة التي لا تشوبها عواقب أليمة أو آخر أراد أن يتجنب الألم الذي ربما تنجم عنه بعض المتعة ؟
علي الجانب الآخر نشجب ونستنكر هؤلاء الرجال المفتونون بنشوة اللحظة الهائمون في رغباتهم فلا يدركون ما يعقبها من الألم والأسي المحتم، واللوم كذلك يشمل هؤلاء الذين أخفقوا في واجباتهم نتيجة لضعف إرادتهم فيتساوي مع هؤلاء الذين يتجنبون وينأون عن تحمل الكدح والألم . من المفترض أن نفرق بين هذه الحالات بكل سهولة ومرونة. في ذاك الوقت عندما تكون قدرتنا علي الاختيار غير مقيدة بشرط وعندما لا نجد ما يمنعنا أن نفعل الأفضل فها نحن نرحب بالسرور والسعادة ونتجنب كل ما يبعث إلينا الألم. في بعض الأحيان ونظراً للالتزامات التي يفرضها علينا الواجب والعمل سنتنازل غالباً ونرفض الشعور بالسرور ونقبل ما يجلبه إلينا الأسى. الإنسان الحكيم عليه أن يمسك زمام الأمور ويختار إما أن يرفض مصادر السعادة من أجل ما هو أكثر أهمية أو يتحمل الألم من أجل ألا يتحمل ما هو أسوأ.
علي الاختيار غير مقيدة بشرط وعندما لا نجد ما يمنعنا أن نفعل الأفضل فها نحن نرحب بالسرور والسعادة ونتجنب كل ما يبعث إلينا الألم. في بعض الأحيان ونظراً للالتزامات التي يفرضها علينا الواجب والعمل سنتنازل غالباً ونرفض الشعور بالسرور ونقبل ما يجلبه إلينا الأسى. الإنسان الحكيم عليه أن يمسك زمام الأمور ويختار إما أن يرفض مصادر السعادة من أجل ما
علي الجانب الآخر نشجب ونستنكر هؤلاء الرجال المفتونون بنشوة اللحظة الهائمون في رغباتهم فلا يدركون ما يعقبها من الألم والأسي المحتم، واللوم كذلك يشمل هؤلاء الذين أخفقوا في واجباتهم نتيجة لضعف إرادتهم فيتساوي مع هؤلاء الذين يتجنبون وينأون عن تحمل الكدح والألم . من المفترض أن نفرق بين هذه الحالات بكل سهولة ومرونة. في ذاك الوقت عندما تكون قدرتنا علي الاختيار غير مقيدة بشرط وعندما لا نجد ما يمنعنا أن نفعل الأفضل فها نحن نرحب بالسرور والسعادة ونتجنب كل ما يبعث إلينا الألم. في بعض الأحيان ونظراً للالتزامات التي يفرضها علينا الواجب والعمل سنتنازل غالباً ونرفض الشعور بالسرور ونقبل ما يجلبه إلينا الأسى. الإنسان الحكيم عليه أن يمسك زمام الأمور ويختار إما أن يرفض مصادر السعادة من أجل ما هو أكثر أهمية أو يتحمل الألم من أجل ألا يتحمل ما هو أسوأ.
علي الاختيار غير مقيدة بشرط وعندما لا نجد ما يمنعنا أن نفعل الأفضل فها نحن نرحب بالسرور والسعادة ونتجنب كل ما يبعث إلينا الألم. في بعض الأحيان ونظراً للالتزامات التي يفرضها علينا الواجب والعمل سنتنازل غالباً ونرفض الشعور بالسرور ونقبل ما يجلبه إلينا الأسى. الإنسان الحكيم عليه أن يمسك زمام الأمور ويختار إما أن يرفض مصادر السعادة من أجل ما
שתף
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email